لیست اختراعات عليرضا جهانتيغ


ثبت :
از
تا
اظهارنامه :
از
تا

بازنشانی
تعداد موارد یافت شده: 2
تاریخ اظهارنامه: 1397/04/07
تاریخ ثبت: 1398/02/29
خلاصه اختراع:

از مشكلات پمپ هاي امروزي، لرزش و سروصداي زياد، از كار افتادن پمپ به دلايل مختلف و... مي باشد. اگر در پمپ هاي الكتريكي تعميرات و نگهداري به موقع انجام نشود، ماشين الكتريكي از حالت ايده آل خارج شده و رفته رفته مشكلات عايقي براي آن به وجود مي آيد. طرح مورد ادعا با عنوان ليفت پمپ گازي (پالسر هيدروژني) نسبت به ساير پمپ ها، تعميرات و نگهداري آساني دارد و زمان بسيار كمي نياز دارد و همچنين قطعات آن كاملا در دسترس بوده و اين امكان بهره برداري سيستم را تسهيل و تسريع مي كند. دستگاه مورد نظر قابليت نصب در هر مكاني را دارد و نياز به امكانات محيطي جهت بهره برداري ندارد. طرح مورد ادعا كاملا از منابع Free Energy تغذيه شده و نياز به منابع سوخت فسيلي ندارد و همچنين كاملا سازگار با محيط زيست است و هيچ گونه آلايندگي توليد نمي كند. نسبت به ساير پمپ ها صداي كمتري دارد و مي تواند بصورت دائم آب را به مخازن انتقال دهد. بطور خلاصه، در حالت عادي آب وارد فيدر تانك شده و از آن به طرف پمپ هدايت مي شود. فيدر تانكي دبي آب ورودي را ثابت نگه مي دارد. بعد از اينكه آب وارد پمپ شد، به سمت سيلندر هدايت شده و در حوزچه آن ذخيره مي شود. سپس احتراق انجام شده و آب با فشار به وجود آمده توسط احتراق به بالا هدايت مي شود.

تاریخ اظهارنامه: 1395/11/29
تاریخ ثبت: 1396/05/18
خلاصه اختراع:

از مشكلات سيستم هاي هيبريد خودروهاي امروزي، پيچيدگي خط انتقال قدرت در اين خودروها بدليل وجود دو منبع انرژي ميباشد. اگر خودرويي هيبريد نباشد و بيرون از كارخانه مكانيزم هيبريدي را بخواهيم به آن اضافه كنيم، بايد خط انتقال قدرت خودرو كامل تغيير كند و اكثرا صرفه اقتصادي نخواهد داست مخصوصا براي ماشين هاي سنگين و تجاري. طرح مورد ادعا با عنوان كيت هيبريدي الكتروكاتاليتيك، بر روي موتور خودرو نصب شده و با بهره گيري از انرژي گرمايي دودهاي اگزوز موتور و تبديل آن به انرژي الكتريكي و انتقال انرژي الكتريكي به مبدل الكتروكاتاليتيك، از آب گازهاي هيدروژن و اكسيژن توليد كرده و داخل هواي ورودي موتور ميفرستد و باعث كاهش مصرف سوخت، افزايش راندمان موتور خودرو و كاهش آلايندگي هاي موتور خودرو ميشود. در اين طرح انرژي هاي تلفاتي موتور از طريق اگزوز را توسط سيستم توليد قدرت رانكين بازفرآوري كرده و انرژي الكتريكي از آن توليد كرده ايم. اين انرژي الكتريكي را به مبدل الكتروكاتاليتيك منتقل كرده و صرف الكتروليز آب و تبديل آن به هيدروژن و اكسيژن كرده ايم. با اضافه كردن هيدروژن و اكسيژن توليدي به هواي ورودي موتور، باعث افزايش ارزش حرارتي سوخت و احتراق كامل در محفظه احتراق خواهيم شد.

موارد یافت شده: 2