لیست اختراعات عليرضا جهانتيغ
از مشكلات پمپ هاي امروزي، لرزش و سروصداي زياد، از كار افتادن پمپ به دلايل مختلف و... مي باشد. اگر در پمپ هاي الكتريكي تعميرات و نگهداري به موقع انجام نشود، ماشين الكتريكي از حالت ايده آل خارج شده و رفته رفته مشكلات عايقي براي آن به وجود مي آيد. طرح مورد ادعا با عنوان ليفت پمپ گازي (پالسر هيدروژني) نسبت به ساير پمپ ها، تعميرات و نگهداري آساني دارد و زمان بسيار كمي نياز دارد و همچنين قطعات آن كاملا در دسترس بوده و اين امكان بهره برداري سيستم را تسهيل و تسريع مي كند. دستگاه مورد نظر قابليت نصب در هر مكاني را دارد و نياز به امكانات محيطي جهت بهره برداري ندارد. طرح مورد ادعا كاملا از منابع Free Energy تغذيه شده و نياز به منابع سوخت فسيلي ندارد و همچنين كاملا سازگار با محيط زيست است و هيچ گونه آلايندگي توليد نمي كند. نسبت به ساير پمپ ها صداي كمتري دارد و مي تواند بصورت دائم آب را به مخازن انتقال دهد. بطور خلاصه، در حالت عادي آب وارد فيدر تانك شده و از آن به طرف پمپ هدايت مي شود. فيدر تانكي دبي آب ورودي را ثابت نگه مي دارد. بعد از اينكه آب وارد پمپ شد، به سمت سيلندر هدايت شده و در حوزچه آن ذخيره مي شود. سپس احتراق انجام شده و آب با فشار به وجود آمده توسط احتراق به بالا هدايت مي شود.
از مشكلات سيستم هاي هيبريد خودروهاي امروزي، پيچيدگي خط انتقال قدرت در اين خودروها بدليل وجود دو منبع انرژي ميباشد. اگر خودرويي هيبريد نباشد و بيرون از كارخانه مكانيزم هيبريدي را بخواهيم به آن اضافه كنيم، بايد خط انتقال قدرت خودرو كامل تغيير كند و اكثرا صرفه اقتصادي نخواهد داست مخصوصا براي ماشين هاي سنگين و تجاري. طرح مورد ادعا با عنوان كيت هيبريدي الكتروكاتاليتيك، بر روي موتور خودرو نصب شده و با بهره گيري از انرژي گرمايي دودهاي اگزوز موتور و تبديل آن به انرژي الكتريكي و انتقال انرژي الكتريكي به مبدل الكتروكاتاليتيك، از آب گازهاي هيدروژن و اكسيژن توليد كرده و داخل هواي ورودي موتور ميفرستد و باعث كاهش مصرف سوخت، افزايش راندمان موتور خودرو و كاهش آلايندگي هاي موتور خودرو ميشود. در اين طرح انرژي هاي تلفاتي موتور از طريق اگزوز را توسط سيستم توليد قدرت رانكين بازفرآوري كرده و انرژي الكتريكي از آن توليد كرده ايم. اين انرژي الكتريكي را به مبدل الكتروكاتاليتيك منتقل كرده و صرف الكتروليز آب و تبديل آن به هيدروژن و اكسيژن كرده ايم. با اضافه كردن هيدروژن و اكسيژن توليدي به هواي ورودي موتور، باعث افزايش ارزش حرارتي سوخت و احتراق كامل در محفظه احتراق خواهيم شد.
موارد یافت شده: 2